
Business Mixer to spotkanie 100 przedsiębiorców z całej Polski, reprezentujących różne branże. Jego celem jest nawiązywanie nowych kontraktów oraz budowanie relacji biznesowych, które mają realny wpływ na rozwój firmy.
Zapraszamy Cię na to wydarzenie!
- Data: 20 marca 2025 r. (czwartek)
- Godzina: 16.00 - 20.00
- Miejsce: Hotel Wyndham
- Koszt: 155 zł brutto
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Business Mixer to okazja do nawiązywania wartościowych relacji biznesowych w krótkim czasie. Wśród 100 przedsiębiorców z całej Polski z dużym prawdopodobieństwem znajdzie się ktoś, kto ma kontakt do firmy, z którą chciałbyś nawiązać współpracę.
To sprawdzona forma networkingu i realna szansa na rozwój firmy poprzez nowe kontakty, rekomendacje oraz wymianę doświadczeń.
Na czym polega Business Mixer?
Uczestnicy są podzieleni na 10 stołów i w takcie wydarzenia rotują pomiędzy nimi. Każdy uczestnik ma 45 sekund na prezentację swojej firmy oraz wskazanie do kogo lub jakich firm szuka kontaktu.
W drugiej części wydarzenia będzie czas na dłuższe rozmowy z osobami, z którymi znaleźliśmy wspólny język.
Agenda wydarzenia:
- Rejestracja na wydarzenie do godziny 15.45
- Oficjalne powitanie
- Busines Mixer - dynamiczne sesje networkingowe
- Poczęstunek oraz czas na swobodne rozmowy
- Zakończenie części formalnej o godzinie 20.00
Jak się przygotować?
- Wypełnij formularz i odpowiedz na wszystkie pytania.
Dokładne uzupełnienie formularza pomoże Ci zidentyfikować potencjalnych partnerów biznesowych oraz ułatwi przygotowanie do networkingu.
- Przygotuj zwięzłą prezentację.
Podczas prezentacji opowiedz o swojej firmie oraz jak pomagasz swoim klientom i najważniejsze - jakich kontaktów szukasz.
- Pamiętaj o wizytówkach.
Wymiana kontaktów jest kluczowa.
Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego jeśli chcesz mieć gwarancje wzięcia udziału w wydarzeniu, zarejestruj się już teraz.
Serdecznie zapraszamy!