Skip to Content
Rejestracje zamknięte
Dodaj do kalendarza:

Business Mixer to spotkanie 100 przedsiębiorców z całej Polski, reprezentujących różne branże. Jego celem jest nawiązywanie nowych kontraktów oraz budowanie relacji biznesowych, które mają realny wpływ na rozwój firmy. 

Zapraszamy Cię na to wydarzenie!

  • Data: 20 marca 2025 r. (czwartek)
  • Godzina: 16.00 - 20.00
  • Miejsce: Hotel Wyndham 
  • Koszt: 155 zł brutto

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Business Mixer to okazja do nawiązywania wartościowych relacji biznesowych w krótkim czasie. Wśród 100 przedsiębiorców z całej Polski z dużym prawdopodobieństwem znajdzie się ktoś, kto ma kontakt do firmy, z którą chciałbyś nawiązać współpracę. 

To sprawdzona forma networkingu i realna szansa na rozwój firmy poprzez nowe kontakty, rekomendacje oraz wymianę doświadczeń.

Na ​czym polega Business Mixer?

Uczestnicy są podzieleni na 10 stołów i w takcie wydarzenia rotują pomiędzy nimi. Każdy uczestnik ma 45 sekund na prezentację swojej firmy oraz wskazanie do kogo lub jakich firm szuka kontaktu. 

W drugiej części wydarzenia będzie czas na dłuższe rozmowy z osobami, z którymi znaleźliśmy wspólny język.


Agenda wydarzenia:

  • Rejestracja na wydarzenie do godziny 15.45
  • Oficjalne powitanie 
  • Busines Mixer - dynamiczne sesje networkingowe
  • Poczęstunek oraz czas na swobodne rozmowy
  • Zakończenie części formalnej o godzinie 20.00


Jak się przygotować?

  • Wypełnij formularz i odpowiedz na wszystkie pytania. 

Dokładne uzupełnienie formularza pomoże Ci zidentyfikować potencjalnych partnerów biznesowych oraz ułatwi przygotowanie do networkingu.

  • Przygotuj zwięzłą prezentację.

Podczas prezentacji opowiedz o swojej firmie oraz jak pomagasz swoim klientom i najważniejsze - jakich kontaktów szukasz.

  • Pamiętaj o wizytówkach.

Wymiana kontaktów jest kluczowa.


Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego jeśli chcesz mieć gwarancje wzięcia udziału w wydarzeniu, zarejestruj się już teraz.

Serdecznie zapraszamy!